Gå til hovedindhold
Hjem

Top menu

  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice

Main navigation

  • Afdelinger
    • Familiespejd (2 år - skolestart)
    • Mikrospejder (Piger i 0.-1. klasse)
    • Blåmejser/minier (Piger i 2.-3. klasse)
    • Juniorer (Piger i 4.-6. klasse)
    • Trop (Piger 7. klasse - ca. 16 år)
    • Klan (Unge kvinder fra ca. 16 år)
    • Ledere
    • Ledere
  • Kalender
  • Gruppen
    • Om gruppen
    • Medlemskab og kontingent
    • Bestyrelse
  • Bliv leder
  • Leder-login
  • Artikler
  • Medlemsservice
  • Bliv Spejder
Startdato 13. jun 2021 09:00 - 14:00

Hyggelig arbejdsdag i og omkring Hunderuphytten

Vi glæder os til igen i år at kunne samles til en hyggelig arbejdsdag i og omkring Hunderuphytten - i fællesskab mellem spejderpigerne og deres familier, ledere og Hunderup Pigespejderes bestyrelse.


I år skal vi have lavet alt, hvad vi kan nå af nedenstående opgaver:
- savet brænde op af de 3 store ny-fældede træer foran Hunderuphytten (medbring gerne motorsave og sikkerhedsudstyr, jer der måtte have dette)
- rydde op i skuret (medbring gerne arbejdshandsker)
- køre et par læs på genbrugspladsen
- klippe hytten fri af diverse kønne og grønne vækster (medbring gerne grensakse og havehandsker)
- give ubehandlede vindues- og dørrammer træbeskyttelse, så vi fremover kan lade skodderne stå åbne, så man kan se ind i vores dejlige hytte og få lyst til at være pigespejder (medbring gerne malertøj og handsker)
- rense døren i tropslokalet for maling på indersiden og efterfølgende lakere den (medbring gerne slibemaskine, malertøj og handsker)
- rense linoleumsgulvet i tropslokalet for malerpletter (medbring en meget stor portion tålmodighed)
- sætte fodlister op i det nye patruljelokale bag køkken/alrummet 
- rense et par indvendige døre for gamle klistermærker m.v. 

Bestyrelsen søger for morgenbrød, frokost, kaffe, te og saftevand ad libitum, samt skumfiduser til bålhygge.
Bestyrelsen sørger også for diverse materialer til de forskellige opgaver.

Arbejdsdagen gennemføres i henhold til de enhver tid gældende restriktioner i forhold til covid-19.

Af hensyn til forplejningen beder vi om tilmelding; men skulle I få lyst til at dukke op i sidste øjeblik uden at være tilmeldt, bliver vi kun glade. Og hvis I har lyst at give en hånd på et andet tidspunkt end på arbejdsdagen, så skriv til mig på gruppeleder@hunderuppigespejdere.dk

Spejderhilsen Nana Nyhuus



Praktisk information

Startdato
13. jun 2021 09:00 - 14:00
Sted
Hunderup Pigespejdere, Chr. Molbechs Vej 6, 5230 Odense M
Tilmelding starter
2. maj 2021 16:25
Tilmelding lukker
13. jun 2021 16:25
Tilmeld arrangement

Kontakt

Hunderup pigespejdere
Chr. Molbechs Vej 6B
5230 Odense M
Danmark

26 80 49 02
gruppeleder@hunderuppigespejdere.dk

Følg os på

Læs vores cookiepolitik her

En del af

Det Danske Spejderkorps logo